سامانه ۴۰۳۰، آماده پاسخگویی به سوالات کرونایی مردم خوزستان

سامانه ۴۰۳۰، آماده پاسخگویی به سوالات کرونایی مردم خوزستان

سامانه ۴۰۳۰ برای پاسخگویی به سوالات و شبهات کرونایی مردم در اداره کل مخابرات استان خوزستان به بهره برداری رسید.

کیامرث حاجی زاده، مدیرکل مدیریت بحران خوزستان در حاشیه بهره برداری از این سامانه تلفنی اظهار داشت: مردم خوزستان مثل همیشه هشدارهای قرارگاه مقابله با کرونا را جدی گرفتند و خودقرنطینگی و رعایت بهداشت فردی و محیطی آنها موجب شد در کنار اقدامات دستگاه های متولی مانند گندزدایی و ضدعفونی اماکن عمومی، وفاق و همدلی خوبی را در راستای مقابله با ویروس کرونا داشته باشند.
حاجی‌زاده با اشاره به پای کار آمدن همه دستگاه‌های استان و همچنین مخابرات برای کنترل ویروس کرونا توضیح داد: بهره برداری از سامانه تلفنی ۴۰۳۰ در جهت آگاهی بخشی به مردم بسیار موثر است و در زمینه بیماریابی نیز می تواند به خوبی عمل کند.
وی با بیان این که این سامانه راهی برای برطرف کردن شبهات مردم در خصوص ویروس کرونا و پاسخگوی درخواستهای مردم در این زمینه است خاطرنشان کرد: این سامانه ابتدا در مرکز راه اندازی شد اما با توجه به استقبال خوب مردم از این سامانه تعداد زیادی از مردم برای دریافت پاسخ‌های خود پشت خط می ماندند بدین منظور برای پاسخگویی به سرریز تماس های تلفنی این سامانه در اهواز نیز راه اندازی شد

۸